kolejna edycja: 2019 r.

Zarejestruj się

Nie da się. Czy może jednak się da? 3 wyzwania e-commerce, które rozwiązuje marketing automation.

2018-04-13

Co zrobić, żeby zwiększyć konwersje? Pytanie, które spędza sen z powiek wielu marketerom. Mierząc się z e-commerce napotykamy różne wyzwania, które wpływają na ostateczny efekt. Na prelekcji Igor Orlicki opowie o trzech z nich i na konkretnych liczbach oraz przykładach pokaże, w jaki sposób automatyzacja wpisuje się w ich rozwiązania.

Igor Orlicki od 5 lat związany z GetResponse, aktualnie na pozycji Account Management Team Leadera. Igor na co dzień współpracuje ze znanymi polskimi oraz międzynarodowymi firmami i pomaga im rozwiązywać wyzwania e-mail marketingowe oraz e-commerce. Pomaga budować strategię marketing automation, optymalizować dostarczalność i wprowadzać dobre praktyki z zakresu e-mail marketingu. 

Jest również twórcą własnego projektu Unilight.me, gdzie prowadzi szkolenia m.in. z wystąpień publicznych oraz storytellingu w biznesie. Pasjonat klubów Toastmasters, w których od ponad 6 lat występuje na scenie i pomaga innym rozwijać umiejętności przemawiania i prowadzenia zespołu. Najbardziej satysfakcjonuje go, jak jego grupom szkoleniowym udaje się wprowadzić zdobytą wiedzę do życia codziennego lub własnego biznesu.

Serwis używa plików cookies. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich użycie. ×