Informacje o kolejnej edycji konferencji już wkrótce

Zarejestruj się

Rola Hongkongu w sprzedaży transgranicznej do Chin

2019-07-04

Hongkong odgrywa ważną rolę dla eksporterów próbujących zaistnieć na rynku chińskim za pośrednictwem platform e-commerce. Takie rozwiązanie umożliwia dotarcie do chińskiego konsumenta z pominięciem rejestrowania produktu, testów i certyfikacji. To również sposób na budowanie marki i testowanie produktów na lokalnym rynku przy stosunkowo niskim zaangażowaniu finansowym. Kluczem do sukcesu jest znalezienie na miejscu odpowiedniego partnera, który zajmie się promocją i logistyką, w tym magazynowaniem i obsługą zamówień.

O roli Hongkongu w sprzedaży transgranicznej do Chin opowie podczas E-commerce Innovations Maciej Wilk, Dyrektor Hong Kong Trade Development Council Warsaw Consultant Office.

Maciej Wilk od 2006 roku jest dyrektorem warszawskiego biura Hong Kong Trade Development Council (HKTDC). Poprzez sieć 50 biur na całym świecie, w tym 13 w Chinach kontynentalnych, HKTDC promuje wizerunek Hongkongu jako międzynarodowej platformy wymiany towarów i usług. Jako organizator 30 imprez targowych (w tym 10 największych w Azji), wydawca pism i publikacji branżowych, poprzez wyszukiwarkę handlową hktdc.com i usługę Business Matching HKTDC łączy miliony kupców i producentów z całego świata.

Serwis używa plików cookies. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich użycie. ×